Handelsbetingelser
1. Virksomhedsoplysninger
NAE Group Sweden ABEmail: kundeservice@mshop.dk
Telefon: 70605860
CVR: SE55626284941
Älvsjövägen 2
125 34 Älvsjö
Sverige
Dette er ikke returadresse for pakker! - Se returadresse her
2. Priser
Priserne på Mshop.dk er angivet i i danske kroner (DKK) og inkluderer moms. I varekurven ser du det totale beløb inklusiv fragt.
3. Betaling
Hos Mshop.dk tager vi imod kortbetaling fra følgende kort - VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Betalingen vil først blive trukket fra dit kort, når varerne afsendes fra vores lager.
Når du handler hos os, skal du ikke tænke på kortgebyr eller andre gebyrer, dem betaler vi for dig.
Derudover modtager vi også betalinger via Mobilepay, Apple Pay, PayPal og Viabill.
4. Bestilling
Når du har bestilt varer hos NAE Group Sweden AB (Mshop.dk) vil du modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Denne bekræftelse er dit bevis på, at bestillingen er modtaget og accepteret.
Ordrebekræftelsen indeholder information om hvilke varer der er bestilt, hvilken betalings metode der er anvendt, samt den totale pris inklusiv fragtpris.
5. Levering
Alle vores varer er på lager og bestiller du inden kl. 14.45 på en hverdag, afsender vi din pakke samme dag! Leveringstiden vil som udgangspunkt være på 1-2 hverdage. Forsendelsen håndteres af Bring, Instabox, Budbee og UPS. Transporten er forsikret og kan spores.
Ansvaret for pakken overgår til kunden, når vores fragtsamarbejdspartner har leveret pakken på den ønskede adresse eller ved afhentningssted.
Ved køb af produkter hos Mshop.dk er levering udelukkende mulig i Danmark (inkluderer ikke Grønland og Færøerne).
5.2 Uafhentede pakker
Ikke afhentede pakker, der kommer retur, pålægges et gebyr på 98 DKK, for fragt tur/retur. Tilsvarende returgebyr for Real Doll-bestillinger er 500 DKK. Det resterende beløb på ordren vil blive returneret på kortet, der er anvendt ved købet.
6. Reklamation
Alle varer hos Mshop.dk er omfattet af købelovens 24 måneders reklamationsret. Ifølge reklamationsretten kan du som kunde klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået indenfor 24 måneder efter køb. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Reklamation skal ske indenfor "rimelig tid", og vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som mulig, og indenfor 2 måneder efter at fejlen er opdaget. Ønsker du at reklamere, bedes du kontakte os på kundeservice@mshop.dk. Du bedes oplyse så detaljeret som muligt, med foto- og/eller videodokumentation, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation, refunderer vi desuden dine (rimelige) fragtomkostninger til returnering af varen. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vi har modtaget varen. Husk at få kvittering for forsendelse inkl. fragtomkostninger og evt. sporingslink. Send ikke defekte vare(r) retur før du har været i kontakt med vores kundeservice.
7. Fortrydelsesret
Naturligvis kan du fortryde dit køb! Hos Mshop tilbyder vi 30 dages fuld returret. Send dog ikke vare(r) retur før du har været i kontakt med vores kundeservice.
Dog under forudsætning af følgende:
Produktets originale emballage samt selve produktet skal returneres i samme stand, kvalitet og antal, som det er modtaget. Ved produkter til intim brug bortfalder bytteretten/fortrydelsesretten ved åbning af produktets emballage, af hygiejniske årsager.
- Af hygiejniske hensyn tager vi ikke produkter af intim karakter så som undertøj, strømper, glidecreme, massageolie og lign. retur ved åbnet emballage.
Skriv returårsag på følgesedlen og vedlæg denne i returpakken.
Har du ikke længere følgeseddel, kan du vedlægge en stykke papir med følgende oplysninger på:
- For- og efternavn
- Adresse
- Ordre-- og artikelnumre på de varer som returneres
OBS - For at få en så hurtig og effektiv returnering som muligt, kontakt venligst vores kundeservice på mail eller telefon for at få en returlabel (Bring). Denne label skal blot printes, placeres på returpakken og afleveres ved pakkeshop. Vi tager et gebyr på 49 DKK for denne label, som er billigst mulige fragtpris retur med mulighed for sporing. Returpakker skal rendes retur, og kan ikke afleveres personligt på returadresse. Vi gør opmærksom på, at vi ikke har mulighed for at afhente returpakker sendt retur til pakkeshop.
8. Returadresse for pakker
NAE Group Handlingc/o Postpac
Elleholmsvägen 1
27436 Skurup
SE
9. Tvister
I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.