Kategorier
Jeg har modtaget et produkt med skader/funktionsfejl. Hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget en beskadiget vare, beder vi dig kontakte os på kundeservice@mshop.dk (du kan svare på ordrebekræftelsen, du modtog fra os).
- Sørg for, at din e-mail indeholder dit navn, adresse og ordrenummer for hurtig håndtering af din henvendelse.
- Angiv hvilken vare det drejer sig om, og beskriv defekten - vedhæft et billede eller en video, der tydeligt viser problemet. Hvis reklamationen drejer sig om start/stop, funktioner og/eller opladning, vil vi også gerne se i videoen, når produktet oplades/batterierne sættes i/tilsluttes til en fungerende stikkontakt.
Vi vil kontakte dig med yderligere information, så snart vi har behandlet din henvendelse. Hvis din reklamation godkendes, vil du få en ny og fejlfri vare så hurtigt som muligt!
BEMÆRK! Send aldrig en reklamation tilbage, før du har modtaget svar fra os. En vare, der er returneret på forkert vis, kan blive kasseret uden tilbagebetaling. Hvis du kasserer/smider varer væk, før du har modtaget en tilbagemelding i en reklamationssag, vil du ikke modtage en kreditnota.
Mange tak! Din hjælp er værdsat.
Kontakt os
Vores kundeservice har åbent hverdage mellem 10-17.
Related Questions